Inpakken en wegwezen! - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Pieter Schonewille - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen! - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Pieter Schonewille - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen!

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

23 Augustus 2014 | Nederland, Woudenberg

Vandaag ben ik begonnen met het inpakken van al mijn spullen. Komende vrijdag zal ik om 17.50 van Amsterdam naar Bangkok vliegen, daar hoop ik om half 10 plaatselijke tijd aan te komen. Vanaf daar zal ik samen met Reinout, de vader van de kinderen die ik les ga geven, verder het binnenland in reizen, naar Yang Sisurat. Om alvast een beeld te geven van waar ik kom wonen heb ik hier een aantal foto's geplaatst van de klas en mijn huisje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 9155

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 20 Juli 2015

Lesgeven in Thailand

Landen bezocht: