Lesgeven in Thailand - Reisverslagen van Pieter Schonewille - WaarBenJij.nu Lesgeven in Thailand - Reisverslagen van Pieter Schonewille - WaarBenJij.nu

Lesgeven in Thailand

Ik ga naar Thailand om daar een aantal Nederlandse kinderen les te geven. Deze kinderen zijn in Thailand, omdat hun ouders daar zendingswerk doen. Wat ik dus eigenlijk doe is zendingsondersteunend werk, waarmee ik een directe bijdrage lever aan het verspreiden van Gods Woord over de wereld, iets wat ik erg belangrijk vind. Ik ga dit doen in de provincie Isaan, Noordoost Thailand.

Dit werk is volledig vrijwillig, dus dank aan God en al mijn sponsors dat deze reis, dit avontuur en dit werk mogelijk is!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2015

Bezoek

31 Maart 2015

Via Mancha Khiri, vakantie en Bangkok weer thuis!

12 Januari 2015

Nieuwjaar

14 December 2014

Kerst

15 November 2014

Vakantie in Maesot
Pieter

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9147

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 20 Juli 2015

Lesgeven in Thailand

Landen bezocht: